Fettreduksjon med Celluform & Celluform +

celluform.jpg

CELLUFORM OG CELLUFORM +

30 minutter • Prisen varierer

Celluform og celluform plus er en ikke-kirurgisk injeksjonsbehandling for fjerning av moderate mengder uønsket fett på kropp og under hake.

Denne behandlingen kan sammenlignes med mild fettsuging. De aktive ingrediensene i serumet er Nicotinamide, Caritine og Deoksylsyre. Serumet injiseres i fettvevet i underhuden og tømmer fettcellene for fett. Celluform eliminerer også lokale ansamling av fettvev.

Celluform inneholder et molekyl som løser opp fettceller permanent. Ett virkestoff gjør fettet helt tynt og i stand til å brytes ned av kroppen.Celluform brukes for kropp med inntil 1-6 ganger med 2 ukers intervall. Celluform plus brukes til fett i dobbelhake 1-2 ganger med 6 ukers intervall. Denne reduksjonen av fettceller er permanent

celluform--500x681.png

Informasjon

• Hevelse kan oppstå opp til 3 dager etter behandlingen. Selve behandlingen er tilnærmet smertefritt. Der antall behandlinger vurderes individuelt
  • Typiske intervaller:
  • Under hake: 1-2 behandlinger med 6 ukers mellomrom.
  • Kropp, små fettansamlinger:  3-5 behandlinger.
  • Kropp, større fettansamlinger: 4-6 behandlinger.
  • Det må gå 2 uker mellom behandlinger på kropp.
fettreduksjon_galleri_3.jpg

Forsiktighetsregler

• Personer under 18 år
  • Gravide og ammende behandles ikke
  • Personer med hudsykdommer eller hudkreft
  • Historikk med anafylaksi og/eller allergi mot noen av virkestoffene i produktene
  • Personer med hjerte- og karsykdommer, som gjennomgår cellegift/stråling, har diabetes, problemer med lymfedrenasje og muskulære sykdommer bør avstå fra behandling.
  • Bivirkninger: hevelse, varme, rødhet, moderate smerter, blåmerker. Forsvinner etter få dager til -2 uker.